12.000 nieuwe abonnees

vbimport

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er deze maand 12.000 nieuwe abonnees worden toegelaten. Om problemen te voorkomen gaat dat in groepen van 3.000 per week. De modemverhouding gaat van 18 naar 15. Dit betekent dat de huidige abonnees geen negatieve gevolgen zullen ondervinden bij het inbellen. Inbellen zal even goed blijven gaan als we de laatste tijd gewend zijn.
Tevens zal de bandbreedte verder worden vergroot.

Ik ben blij dat er nu nog meer mensen net als ik kunnen genieten van internetten, zonder telefoontikken aan die win dick van KPN te hoeven betalen.

In de Automatiseringsgids zou directeur De Jager gezegd hebben dat er een tijdslimiet zou komen. Dit is niet het geval! Wie wil kan dus 24 uur per dag online blijven.

Spellen spelen online blijft onmogelijk. Ik vind dat niet erg, wat ik doe dat toch nooit.

Dan de Helpdesk. Deze is bestemd voor mensen die problemen hebben met het juist instellen van hun computer. Het is niet de bedoeling dat mensen de Helpdesk gaan bellen om hun persoonlijke frustraties af te reageren op de Superweb medewerkers. Daar zijn Riaggs voor. De Superweb medewerkers hebben opdracht gekregen om niet meer met klagers in discussie te gaan, maar de hoorn op de haak te gooien.
Ook dit lijkt me een verstandige beslissing.

Online radio wordt ook verboden en onmogelijk gemaakt. Het kost teveel bandbreedte. Ook hier ben ik het van harte mee eens. Het is toch kolder om kostbare bandbreedte te gebruiken als je ook gewoon de radio kunt aanzetten!

Tot slot kan ik nog melden dat het in de toekomst alleen mogelijk is e-mail van Superweb binnen te halen met behulp van Outlook Express. Iedereen die bijvoorbeeld meerdere Internet Providers heeft, met bijbehorend e-mail adres, zal via die provider zijn mail moeten binnenhalen. Dit lijkt mij ook heel redelijk.

Al met al positieve berichten dus. Ik heb dan ook alle vertrouwen in Superweb en ben blij dat ik abonnee ben. Ik ben blij dat ik indertijd niet voor de UPC kabel heb gekozen hier in Amsterdam, maar voor Superweb.

Lang leve Superweb!

modemverhouding gaat van 1 op 18 naar 1 op 15.

Van mij mogen dit soort ads worden gesloten, wat is dit voor BULLSHIT!!!

visit http://go.to/f1game

Als je dan echt zo blij bent met superweb… ga je er toch ff lekker over zeiken op het nielsikben14jaar forum …

by the way, ik zit ook op superweb … maarja… lekker snel… NOT

(Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er deze maand 12.000 nieuwe abonnees worden toegelaten. Om problemen te voorkomen gaat dat in groepen van 3.000 per week.)

Zal wel meevallen, er zijn vorig maand 12.000 abonnees wegegaan !

(Tevens zal de bandbreedte verder worden vergroot.)

Wow de 2400 baud wordt vervangen door een 14k4 inbel modem.

(In de Automatiseringsgids zou directeur De Jager gezegd hebben dat er een tijdslimiet zou komen. Dit is niet het geval! Wie wil kan dus 24 uur per dag online blijven.)

Ja lopt mits je via een ander provider inbelt.

(Dan de Helpdesk. Deze is bestemd voor mensen die problemen hebben)

Klopt alle Supawob leden dus.

(Tot slot kan ik nog melden dat het in de toekomst alleen mogelijk is e-mail van Superweb binnen te halen met behulp van Outlook Express.)

Ah ja das mooi dus Supaweb wordt nog eens gesponserd door M$. Ik gebruik Eudora maar ja ik ben geen Sooperwip lid.

(Iedereen die bijvoorbeeld meerdere Internet Providers heeft, met bijbehorend e-mail adres, zal via die provider zijn mail moeten binnenhalen.)

Bij de meeste PoP servers kan je je mail ophalen van welke provider dan ook op zich goed alleen het versturen moet via de provider zelf(je moet dus inbellen bij de provider zelf) op zich heel logisch anders kan je net zoals annie overal heen spammen.

Just my 2 cents worth and my laast and final reaction to “Annie get your Gun”

En trouwens Annie je hoeft echt niet ieder keer een nieuwe topic aan te maken als je iets te melden hebt, je mag het best wel in de ene Superweb topic blijven gooien het werkt zo veel makkelijker voor de rest.

BaDtObONE

[This message has been edited by Badtobone (edited 05 March 2000).]