1 jaar lang gratis bellen (OffTopic denk ik :) )

vbimport

ey, tussen de sterretjes volgt een heel verhaal; ik hoop dat je er wat aan hebt; als je het al nog niet gebruikt…

1 JAAR LANG GRATIS BELLEN (45 GULDEN PER MAAND).

Sites:
www.gsmbabes.nl (Ook gratis verzendkosten als enige aanbieder. Ook kan nummerbehoud.)
www.gsmweb.nl (17,56 verzendkosten. Verder goeie service, erg snel)
www.gsm.nl (geen ervaringen, niets over gehoord)
www.gsmcentre.nl (geen ervaringen, niets over gehoord)
www.gsmplaza.nl (geen ervaringen, niets over gehoord)

Via www.bellen.com kan je nog meer sites bekijken, evenals beltarieven etc.

Uitleg:
Je laat dus je telefoon unlocken voor +/- 50,-.
Dit kan op de zwarte markt in Beverwijk voor tussen de 25 en 35 gulden maar op internet zijn er vele mensen die het aanbieden, ook kan je bijvoorbeeld in Leiden de telefoon (alle gangbare merken; Swing, Alcatel, Sony, Siemens, Nokia, Ericsson etc.) voor zo’n 50 piek.
Dit is gewoon legaal, het kan ook bij je provider maar daar kost het rond de 350,- tenzij je je telefoon een jaar of langer hebt; dan is het gratis.

Dan bestel je zo’n abonnement, een zogenaamde ‘cashdeal’. Je betaalt dan gewoon iedere maand 45,- aan Dutchtone. Je krijgt alleen van bijvoorbeeld de GSMbabes - www.gsmbabes.nl - 540,- gestort na +/- 4 weken. Dat betekent dus dat je een jaar lang gratis kan bellen. Let wel op dat je een abonnement afsluit van 1 !!! jaar en niet van 2 jaar, want dan zit je er 2 jaar aan vast en moet je het 2e jaar WEL gewoon betalen… …je kan het abonnement afzeggen na 1 jaar, met een opzegtermijn van 1 maand. DUS; je zegt het de 11e maand op zodat het na een jaar afgesloten wordt.
En dan begint het verhaal weer overnieuw. Je bestelt weer zo’n abonnement en doet gewoon nummerbehoud; kost je nix. Je kan dan gewoon ieder jaar gratis bellen.

Voorwaarden:
Staan op de site maar zijn o.a. dit:
-Minimaal 18 jaar.
-Je moet een kopie van je identiteitsbewijs (Rijbewijs, paspoort etc.) meesturen EN een kopie van een afschrift van niet ouder dan 4 weken. Dit is trouwens ook als je in de winkel een abo afsluit…

Waarom doet zo’n provider dat nou; gratis laten bellen?:
Nou, normaal gesproken krijg je, als je in de winkel (bijvoorbeeld T for Telecom of Primafoon o.id. ) een gratis telefoon als je een abonnement afsluit. Bij Dutchtone was bijvoorbeeld de aktie een Nokia 3310 voor 0,00 gulden als je een 1 jarig abonnement afsluit. De nokia 3310 is 599,- waard. Je krijgt dus 599,- cadeau.
Als je zo’n abonnement afsluit bij bijvoorbeeld www.gsmbabes.nl krijg je 540,- vergoed in geld in plaats van in een telefoon. Vandaar dus dat dat allemaal gratis kan; De provider (in dit geval Dutchtone) sponsort gewoon de bedrijven die abonnementen verkopen.

Mocht je nog vragen hebben kijk dan eens in de nieuwsgroep alt.nl.markt.telecom.gsm daar vind je heel veel informatie en kijk op de website van een van die aanbieders.

Grtz JP.

Je maakt zelf het topic, hoe kan het dan off topic zijn? :wink:

En je vergeet:
http://www.gomobile.nl
Daar heb ik goede ervaringen mee…hele goede ervaringen

Owja nog ff dit; ik heb geprobeerd het voor een leek te schrijven dus als je het een suffe tekst vind… …dan kan dat best :wink:
Commentaar of aanvullingen zie ik graag tegemoet :slight_smile:

Grtz JP.

P.s. ja off topic is toch dat het nergens op slaat Da_Taxman? Niet dus :wink: Ennuh… …www.gomobile.nl dus ook nog…

Hey, das wel handig. Alleen jammer dat ik net een nieuw abo heb van een jaar. Maar ik zal dit zeker onthouden voor dan :smiley:

Off topic : als je over iets anders begint in een reply op een topic. Dat zou ongeveer zoiets zijn als hier beginnen over de gevolgen van een pijpbeurt van een schaap met mkz :wink:

greetz
vipken

Hmmz dan vraag ik me toch af wat daar de gevolgen van zijn :wink:
Dat van dat off topic heb ik dus verkeerd begrepen ja… …dus daar moet je maar overheen lezen :wink:

Ennuh… …het lijkt me zeker handig om het in de gaten te houden ja :wink:

Grtz JP.

P.s. wat houdt je over van een pijpbeurt bij een koe met BSE? Is dat anders dan MKZ :slight_smile: ?

Dat hele verhaal heb ik hier een tijdje geleden ook al eens gepost, maar dan korter :wink:

Ook een hele goeie is http://www.tel.nl

/offtopic: Veel blaren op je tong denk ik zo…
:frowning:

Nou sorry dan DJrolo :wink:
Maar ik houd het forum ook niet dag en n8 bij… …komt door mijn telefoonmodem en heb het geld niet om er zo lang op te blijven zitten…
naja ik ga weer offtopic :wink: dusja…

Grtz JP.

P.s.
www.gomobile.nl
www.tel.nl
hehe…

Hoho, maakt nie uit hoor… :slight_smile:

Mijn uitlegje was zeer beperkt destijds dus…

en die tel.nl in je ps had ik dus net gezegd :slight_smile:

http://www.connect-it.nl :):):):):slight_smile:

Hehe dat lijkt wel precies dezelfde site :wink:
Die P.s. www.tel.nl nahja daar reageer ik niet op das dom :wink:

Ennuh… …dit is niet echt beperkt meer nee maar toch; sommigen begrijpen het nog steeds niet. Ik pleit voor een Nederland dat zonder kosten belt :slight_smile: !

Grtz JP.

www.telecom.nu
www.gsm.nl
www.belnu.nl

daar heb ik goede ervaringen mee (3x wat besteld, 3x tevreden!)

Ik heb ook zo`n allin 180 abo van dutchtone gekocht bij www.gsmweb.nl ze zijn idd errug snel.

Aanvulling: Als je toch een nieuwe GSM koopt, SLUIT DAN NOOIT EEN 2-JARIG ABBONNEMENT AF!!! Ook al is je gsm dan goedkoper!!! NIET doen, na een jaar gewoon een nieuw “los” abbo afsluiten!!! Uiteindelijk ben je dan veel goedkoper uit!!!

offtopic gaan gaat moeilijk als het je eigen topic is…dus…
dit is nou eens een nuttige topic…
en er zitten handige links tussen die ik nog niet kende…
bedankt…op internet zijn de foontjes idd een stuk goedkoper/gratizzer dan in gewone winkels…

Ga ik ook idd proberen… Maar krijg me GSM niet unlocked (en nee ik ben geen mongool)… :frowning:

Iemand goede software voor T18s ???

www.simlockvrij.nl daar doen ze het voor je kost wel 40 piek exclu verzend kosten.

Je kan ook altijd nog www.unlockall.f2s.com proberen…

Of zoek op www.astalavista.com voor tools ervoor… op www.stuntprijzen.net kun je wel goedkoop data kabeltjes kopen of op www.gsm.nl.

He belgakom een en al problemen !!!

( BEN IK BIJ AANGESLOTEN ) !!!

Wie weet in de buurt van Leiden een zaakje waar ik een Sagem MW 936 kan unlocken?

Grtz JP.

ik kan ook die lui van GSM-Web aanraden.

moet je echt doen.

snel en goed. kan niets anders zeggen

Originally posted by jpschadde
1 JAAR LANG GRATIS BELLEN (45 GULDEN PER MAAND).

Huh ??
Dit klopt geloof ik al niet helemaal :slight_smile:

Jaja beetje vaag ja nou ik het overlees :wink:
1 jaar lang gratis bellen (je kan 45 piek per maand bellen) :slight_smile: Nou goed?

Grtz JP.