1 April 2005

vbimport

XS4all heeft weer een leuke dit jaar:

Thinkgeek.com heeft ook weer een paar sterke waaronder

Google’s : http://www.google.com/googlegulp/index.html

Top 100: http://www.museumofhoaxes.com/hoax/aprilfool/index

Wat ik van een Engelse collega hoorde:

BMW have an advert in the Daily Telegraph today saying that right-hand drive cars have been banned from 2007 so they have designed a hands-free version with a console which can move from side to side.

1-April blijft dag van grappen en grollen (Nu.nl)

Gelredome te koop

M’n secretaresse heb’k naar m’n bureau op ander verdiep gestuurd “omdat de binnenpost zich vergist had en een pakje voor haar op mijn bureau had geleverd”.
In’t doosje had’k een mooie getekende vis gestopt.:stuck_out_tongue: Nooit verwacht dat ze’t niet door zou hebben, maar ff later stond ze er al voor haar pakje :slight_smile:

Had mooi geweest als ze pas maandag gegaan was en het pakje met de rottende vis in je bureaula had gelegd :wink:

Secretaresse? Knap, blond, groot-getiet? :slight_smile:

Knap: pass
Blond: fail; bruin haar en blauwe ogen
groot-getiet: pass! :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue:

FAQ:
11. When will you take Google Gulp out of beta?

Man, if you pressure us, you just drive us away. We’ll commit when we’re ready, okay? Besides, what’s so great about taking things out of beta? It ruins all the romance, the challenge, the possibilities, the right to explore. Carpe diem, ya know? Maybe we’re jaded, but we’ve seen all these other companies leap headlong into 1.0, thinking their product is exactly what they’ve been dreaming of all their lives, that everything is perfect and hunky-dory – and the next thing you know some vanilla copycat release from Redmond is kicking their butt, the Board is holding emergency meetings and the CEO is on CNBC blathering sweatily about “a new direction” and “getting back to basics.” No thanks, man. We like our freedom.

Paar jaar terug heb ik de auto van m’n pa de avond van te voren een paar straten verderop geparkeerd, en op de plek waar hij stond wat gebroken glas neergelegd.
Toen m’n pa 's ochtends naar z’n werk wilde, dacht ie dat z’n auto gejat was.

Ik kwam niet meer bij … m’n pa kon d’r minder om lachen. :stuck_out_tongue: