0800 nummer providers voor een vast bedrag per mnd bestaan die nog?

vbimport

0800 nummer internet providers voor een vast bedrag per mnd bestaan die nog?

ik heb laatst iets gehoord van dat Superweb weer terug zou komen, maar kweet nie of dat waar is en of het beter wordt dan de vorige keer.

Dit gevonden op de site van superweb :

Volgens de banner komen ze dus terug…

het idee is leuk, maar als je de beschikking hebt om cable of adsl te nemen zou ik dat doen, het kost bijna even duur

Originally posted by syndicate2001
het kost bijna even duur

Het kost bijna even veel OF
Het is bijna even duur

Maar euh… …superweb kwam toch met ADSL terug ofzo? Verder heb je Wish maar dat is 2 uur per dag, iedere dag, voor 69,95 per maand. 1,34 per uur internet is dat dan geloof ik…

Verder is het gewoon allemaal troep (Superweb was kut, behalve dan voor de eerste 1000 aangesloten mensen:), die gewoon goeie verbindingen hadden). Ikke wacht op ADSL :slight_smile:

Ojee, een schoolmeester :slight_smile:

Nou dat niet maar ik verbeter dat bijna altijd aan mensen. Op internet lul je altijd gekke dingen en ik ken (kan;)) t nooit echt laten mensen te verbeteren :slight_smile:
Was toch van plan ff een reply te doen duz dan kan dat er ook wel bij toch :slight_smile: ?

Nog wat… …schoolmeester :frowning: Het is vakantie… …nou denk ik weer aan die gekken :slight_smile:

Sja superweb komt terug…maar voor hoelang…ik denk dat je niet al te veel moet verw8en van hun diensten…tenzij ze het goed aanpakken zoals Wish…daar sluiten ze je gewoon na 2 uur af…dus kun je niet over de quote gaan en kunnen zij in principe ook niet op hun bek gaan! perfect geregeld…maarja 2 uurtjes per dag zijn denk ik niet genoeg voor de gemiddelde cdfreak?! :stuck_out_tongue:

het kan ook bij wanadoo, ga je waarschijnlijk nog sneller dan hun kabelinternet ook :smiley:

Edit:

moeilijk hè, typen (ff foutje verwijderd)

Ik weet niet hoe je daar bij komt hoor … “sneller dan cable” …

Maruh 'k lees toch echts iets in de geest van "Toegangssnelheid analoog 56 Kbps of ISDN 64 Kbps " en das dan toch wel weer ff jammerz…

Maar 't blijft leuk voor de people’s onder ons waar nog geen cable’s in de grond gestopt zijn :mad: :mad:

mzl SuperAppelflap

Originally posted by SuperAppelflap
[B]Ik weet niet hoe je daar bij komt hoor … “sneller dan cable” …

Maruh 'k lees toch echts iets in de geest van "Toegangssnelheid analoog 56 Kbps of ISDN 64 Kbps " en das dan toch wel weer ff jammerz…

[/B]

Wanadoo Cable ging toch via de Casema??? Dat zegt volgens mij voldoende over de snelheid van het i-netten. :wink:

Originally posted by eMiNeM
[B]

Wanadoo Cable ging toch via de Casema??? Dat zegt volgens mij voldoende over de snelheid van het i-netten. :wink: [/B]

en daar doelde ik dus ook op…

Originally posted by syndicate2001
het idee is leuk, maar als je de beschikking hebt om cable of adsl te nemen zou ik dat doen, het kost bijna even duur

ik denk niet dat ie het zou vragen als hij de mogelijkheid had om kabel of adsl te nemen…

wat dachen jullie van WISH ( www.wish.nl )

1 maand lang 2 uur per dag internetten voor Fl 69.95.:wink: :wink: :stuck_out_tongue:

Wish is zeker een aanrader als je elke dag veel internet en nog geen kabel of adsl verbinding kan krijgen…

Originally posted by Chucky_marco
[B]wat dachen jullie van WISH ( www.wish.nl )

1 maand lang 2 uur per dag internetten voor Fl 69.95.:wink: :wink: :stuck_out_tongue: [/B]

ben blij dat ik van wish af ben,dan maar gewoon telefoontikken betalen ben je zelfs nog goedkoper uit.

en dan ook nog super traag via isdn