06 nummer van wanadoo

Ik zit nu bij mijn vriendin even een nieuwe internetverbinding in te stellen omdat myweb overgenomen is door wanadoo, en nu moet ik inbellen naar een 06 nummer. Kent iemand dit nummer en is dit wel een normaal nummer tegen lokaal tarief, of zit ik nu tegen 1,01 euro per minuut te internetten?
Het nummer: 06760-22212
abo vorm: wanadoo free
En waarom dan niet het nummer in de 06- vorm)
Bedankt

Dit is geen 06 nummer maar een gewoon nr met een kengetal dat veel weg heeft van een 06 nr bijna alle providerszijn overgestapt op dit nr omdat dat speciaal door knp is vrij gegeven voor internet verkeer oid.

MZL D@RKNeSS

Zonnet is ook 06760… om je even gerust te stellen. Dan bel je gewoon tegen lokaal tarief in.

Originally posted by D@RKNeSS
[B]Dit is geen 06 nummer maar een gewoon nr met een kengetal dat veel weg heeft van een 06 nr bijna alle providerszijn overgestapt op dit nr omdat dat speciaal door knp is vrij gegeven voor internet verkeer oid.

MZL D@RKNeSS [/B]

Het kan/mag niet als voordeelnummer opgegeven worden. KPN en de provider hebben een paar afspraken over beltikken en dergelijken. Er wordt dus gewoon ietsje meer verdiend aan je “gratis” account :slight_smile:

Alle grote providers hebben ondertussen zo’n 067 nummer voor hun “gratis” internet. Freeler , Zon , HCC , Wannadoo , etc. etc.