ZOEK prog voor eigenschappen mpeg2
| Dutch: De Woonkamer Discuss, ZOEK prog voor eigenschappen mpeg2 at Language Dependant forum; hi , ik zoek een prog (wel freeware) om eigenschappen van een svcd(mpeg2)-file of cd te kunnen zien.wie kan mij helpen?bij voorbaat dank. |
-
Posted:
10-03-2002
- # 1
hi , ik zoek een prog (wel freeware) om eigenschappen van een svcd(mpeg2)-file of cd te kunnen zien.wie kan mij helpen?bij voorbaat dank.
- Today (MyCE Staff)
-
Posted:
11-03-2002
- # 2
Als je de file opent in VirtualDub (of Nandub) en dan File Information bekijkt zie je wat je zoekt.
-
Posted:
11-03-2002
- # 5
hi rasta , ik heb voordat ik in de board heb gevraagd al een paar divx-websites bezocht (w.o. doom9). ik heb niet gevonden wat ik zocht. kun je me misschien het prog bij doom9 noemen. wellicht heb ik het over het hoofd gezien. bij voorbaat dank. cu -
Posted:
12-03-2002
- # 6
Ik zie het ja. Hmm... dan weet ik het ook ff nie zo snel, sorry.Quote:Originally posted by kurtchen
hi wookie, bedankt voor je reactie. ik heb al mpeg1 (vcd) met virtualdub gedaan, dat is ok. maar mpeg2 (svcd) krijg/kreeg ik niet geopend in virtualdub. daarom mijn vraag voor een evt. prog of anderzins.groeten. -
Posted:
12-03-2002
- # 7
Misschien dat je een codec moet installeren hiervoor?
Probeer eens PowerDVD te installeren.... en dan kijken wat VirtualDub doet..__________________
Every answer is just a question away...
My other hobby is photography. Come take a look at what I do!
Help us fighting cancer!
Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT
CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi
Check your CPU wattage online!
Linux: be root || Windows: reboot
-
Posted:
12-03-2002
- # 8
Ik gebruik Gdivx kan perfect VCD ed aan en is freeware
- # 9
Wat kan ie 'aan'?! Kan je daarmee de datagegevens uitlezen? Ook voor SVCD? (topic)Quote:Originally posted by Bierspier
Ik gebruik Gdivx kan perfect VCD ed aan en is freeware