Wo ist Redneck
| Dutch: De Woonkamer Discuss, Wo ist Redneck at Language Dependant forum; Redneck is toch moderator van dit deel (in ieder geval?) Ik zie eigenlijk vooral taxman en mattel (en anderen die ik vergeet ) __________________ What does destiny mean, Faith? And the only true meaning of faith, is death; And the only faith that excists is death. Therefore maybe it's death |
| Redneck is toch moderator van dit deel (in ieder geval?) Ik zie eigenlijk vooral taxman en mattel (en anderen die ik vergeet )
__________________ What does destiny mean, Faith? And the only true meaning of faith, is death; And the only faith that excists is death. Therefore maybe it's death that brought us al together... |
- Today (MyCE Staff)
| |
| yeah, dit "is" red zijn forum, maar we doen reeds het meeste werk voor hem
__________________ |<-=In this business, Respect is not an easy thing to earn from someone, especially from me. Once I see the fear that I demand, I'll think about dishing out some respect. =->| - Visit us @ IRC #cdfreaks - ![]() |
| He mattel...je gaat me voorbij geloof ik in aantal posts...je zou het rustig aan doen had je beloofd
| je hebt nog een ruimschootse voorsprong tax ![]() hoef je niet ongerust te maken ![]() hoewel ik gisteren heel wat heb kunne inlopen niet dat dat men bedoeling is, gewooon af en toe beetje lol maken he
__________________ |<-=In this business, Respect is not an easy thing to earn from someone, especially from me. Once I see the fear that I demand, I'll think about dishing out some respect. =->| - Visit us @ IRC #cdfreaks - ![]() |
| 16 posts verschil nog maar...het was ooit meer ![]() En ik ben zo pitten, dus dan nog meer tijd om uit te lopen...wordt eens tijd om te gaan editen denk ik
| /Me = Redneck ![]() maar mattel neemt me werk af ![]() en de mensen gedragen zich hier goed (ahum) dus nog minder werk =) ik lees meer op achtergrond mee enzo hehe toen cdfreaks down was veel op dff rondgehangen enzo, en nu het terug up is eingelijk nog ![]() neemt redelijk tijd in beslag, check cdfreaks wel ook meerdere kere per dag |
| mmmmmmmmmm mattel en redneck zorgen voor goeie hulp in ieder geval ![]() maar taxman steekt er toch nog bovenuit |
| Quote:
| die redneck zit een beetje teveel op PA (planetarion) geloof ik .... :-) |
| Quote:
)
misschien zijn er wel verschillende mensen nodig om deze taak waar te nemen ![]() Maar Mattel komt ook een heel eind hoor, ik hoop dat ik hem nog even voor kan blijven en dan zal het waarschijnlijk erg schrikken worden als ik weer terug ben....denk niet dat ik alles ga lezen dan...ik verwacht dan een soort 'Reader's Digest' van de meest interessante topics en replies
| in in de clanwereld he redneck, btw je pakje wordt morgen verstuurd
| Quote:
![]() en zo zijn er nog veeeeeeel meer
Posting Rules