Windoos SSH client!
| Dutch: De Woonkamer Discuss, Windoos SSH client! at Language Dependant forum; Hoi, Ik zoek een Windoos ssh client dus om mee inteloggen op een ssh server. Ik gebruik nu het proggie putty.exe maar zoek wat beters. Weet iemand een goed alternatief? |
| Hoi, Ik zoek een Windoos ssh client dus om mee inteloggen op een ssh server. Ik gebruik nu het proggie putty.exe maar zoek wat beters. Weet iemand een goed alternatief? |
- Today (MyCE Staff)
| |
| Ik heb een tijdje teraterm gebruikt teraterm homepage waarvoor een ssh 'plugin' bestaat... Heb ook verschillende commerciele clients gebruikt, maar toch bleek putty de makkelijkste en meest veelzijdige... er is ook een ssh-agent achtig prog genaamd pageant en een scp prog genaamd pscp... maar de keuze is natuurlijk aan jou... |
| Iets beters dan Putty heb ik nog steeds niet gevonden. |
| Thnx.. Dan hoef ik niet verder te zoeken! ![]() Zoek eigenlijk een soort combi proggie dat en sftp en ssh onder windhoos kan! |
| Ik heb ook een tijdje SecureCRT gebruikt, maar dat beviel niet zo... voor het pscp.exe proggie zijn ook GUI shells te krijgen (volgens de putty homepage). Misschien kun je daar wat mee |
| werk al een tijdje mee putty en kan zo direct geen betere vinden. Denk dat je al een aardig program hebt met putty
__________________ I'm not deaf I'm you just ignoring you WHAT???? |
| Welke SFTP client gebruiken jullie eigenlijk, ik heb gebruik nu SecureFX maar vindt het een kut programma! Onder Linux draai ik GFTP |
| Het is mischien niet helemaal wat je zoekt, maar je kan webssh.strangled.net eens proberen, dat werkt op alle platformen zolang er maar een browser met javascript aanwezig is (en als bijkomend voordeel werkt het ook door firewalls die alleen http toelaten) |
| Ik geloof dat hij het na 8 jaar wel zal weten. Welkom hier namens mij dan maar.grtz Dúnedain
__________________ If it seems you've got everything under control... You're not going fast enough ( Ayrton Senna) www.kids2talk2.nl Asus M2N-SLi Deluxe NVIDIA nForce® 570 SLI™ MCP AMD Athlon 64 X2 dual core 6000+ Maxtor 500 GB HD intern en WD 500 GB ext 4096 MB Kingston DDRII Ram 800 MHz Ati X1650 silent 512 MB NEC AD7173 DL Brander met Labelflash technology Plextor DVDR PX820SA Windows XP Pro SP3 Multi Lang Windows 7 Evaluation Copy met ingebouwde XP (geweldig tot nu toe dan) KPN Experia Box en 3COM Accesspoint Internet Plus Bellen KPN Dell Latitude notebook |
There's more to MyCE.com
Listen up, we've got more. Product information on 102,541 products. Our experts have written 521 articles. We've gathered 16,068 news items for you to always keep updated.
Posting Rules