| | #1 |
| New on Forum Join Date: Jun 2002
| Wie kan mij helpen aan den site waar je complete games kan downloaden???? He hallo Gamers, Kan iemand mij misschien helpen waar ik - en dit mag niet - downloaden vanaf internet??? Niet van die sites met van die popups en virussen. Ik hoor het graag Greetzzz pilske Last edited by DoMiN8ToR; 05-06-2002 at 14:21. |
| |
| | #2 |
| Retired Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Zo zo zo mannekke... 2 regels overtreden in enkele minuten tijd... Dat je de regels niet hebt gelezen en dat je niet weet dat dit hier niet mag zou ik je nog een heel klein beetje kunnen vergeven (tis niet zoals het hoort, maargoed). Dat je daarnaast ook nog eens binnen enkele minuten dezelfde vraag nog eens post getuigd van iedere vorm van onfatsoen. Zelfs al heb je regels niet gelezen, dan dien je te weten dat dit gewoonweg niet hoort! Ik zal dus ook eens hard moeten nadenken of ik je hier nog wel wil zien. Je eerste thread heb ik verwijderd, deze sluit ik alleen. Indien je hierop wilt reageren stuur je me maar een Private Message (PM).
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Nederlandse dropship leveranciers ( gratis ) Linux: be root || Windows: reboot |
| |
![]() |
| Thread Tools | |
| |