| | #1 |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000
| ik zoek een goed werkende Geforce DDR kaart met TV out !!! want ik wil gamen en internetten op men TV !!! euhhh ik heb gehoort dat er veel problemen zijn met de geforce wie heeft er ervaring met een goede video kaart ? |
| | |
| | |
| Register to remove me Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #2 |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Mar 2000
| De Geforce van Guillemot zijn perfect vooral de Guillemot/Hercules Prophet DDR DVI 32 mb is echt gaaf heb er zelf ook één Greetings: :P IceCOOL :P |
| | |
| | #3 |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000
| heb je die met TV out ??? en hoeveel kost da beest ??? en geen problemen of wa ? Quake 3 hoeveel frames per seconde ??? |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| New on Forum Join Date: Jun 2000
| ik heb zelf een asus gforce perfect wel prijzig maar dat mag de pret niet drukken |
| | |
| | #5 |
| CD Freaks Junior Member Join Date: May 2000
| Ik heb nu enige tijd een Elsa Erazor X2 met tv-out... Is wel prijzig maar een perfecte kaart. In combinatie met de Elsa 3d revelator (3d-bril) is dit helemaal het einde... drmbs |
| | |
| | #6 |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Mar 2000
| Deze videokaart waar ik het over had is tussen de 6 en 700,- gulden en ja deze heeft een tv-out kijk op: http://www.hercules.com of op http://www.guillemot.nl hoe die videokaart is!! Greetings: IceCOOL mailto:icecool_icecool@hotmail.com |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |