| | #1 |
| Registered User Join Date: Jul 2001 Location: Roosendaal
| postvak in van 98 naar XP????? Wie kan mij vertellen hoe ik mijn E-Mails van 98 kan inporteren in Windows XP |
| | |
| | #2 |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Feb 2001 Location: NB
| Geen idee Mister HP ik ga hem morgen pas er op knallen. Maar ik wil het ook wel graag weten.
__________________ Hiroshima '45 Tsjernobyl '87 Windows '95 |
| | |
| | #3 |
| Retired Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Indien in Winblowz XP het postvak op dezelfde lokatie is blijven staan als in 98 (en andere versies) dan moet je ff naar de Application Data map op zoek gaan.. Bij Windows 98 (achtigen) vind je deze c:\Windows\Application data en bij Win2k onder c:\winnt\profiles\user\application data... Grote kans dat het bij XP hetzelfde is dan bij 2k (weet het niet zeker want ik draai geen XP...). Wat je moet doen is ff je weg door die mappen in de application data map van 98 klikken (identities\234234972397432489324\ms outlook\ ofzow) en dat kopieren en in XP terugzetten in de a.d. map!
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Nederlandse dropship leveranciers ( gratis ) Linux: be root || Windows: reboot |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| MyCE Member Join Date: Sep 1999
| In outlook express via bestand naar importeren. Dan importeren vanuit van berichten Outlook Express 5 / 6. Hoofdidentiteit activeren. Dan browsen naar de directory c:\windows\application data\identities\nummer\outlook... en OK. Dan worden je berichten geimporteerd. Zelfde manier voor adresboek. Ga dan browsen naar c:\windows\application data\microsoft\adresboek |
| | |
| | #5 |
| Registered User Join Date: Jul 2001 Location: Roosendaal
| We gaan het proberen. Bedank voor de snelle reactie. |
| | |
| | #6 |
| Retired Admin Join Date: Oct 1999 Location: central NL
| Gaat het om Outlook Express? Zoek dan gewoon ff in Win op *.dbx en vind waar ze staan. Doe ditzelfde weer bij XP en vervang dan de gevonden bestanden met de eerdere gebackupte uit 98! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |