| | #1 |
| CD Freaks Member Join Date: Sep 1999 Location: Noord-Brabant/Nederland
| Ik ben op zoek naar het nummer van Poltergeist. Het is een Hardcore nummer van een hele tijd terug. Een tijdje terug had ik een post gezien van een site met veel hardcore, maar die kan ik met de search niet terug vinden. Alvast bedankt Grtz Ruud |
| | |
| | |
| Register to remove me Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #2 |
| Retired Administrator Join Date: Jul 1999 Location: cyberspace[somewere in holland]
| Ik als ware hardcore liefhebber kan je natuurlijk wel helpen aan dat nr. Het is van Dr Macabre en is het nr van de langzame bass en de mooie break. Met een mooi intro-tje van de film Poltergeist. ik zal 'm ff rippen en op de idrive van cdfreaks zetten. |
| | |
| | #3 |
| Ok RNG, Alvast hartstikke bedankt. Heb je nog meer van dat soort Old school ? Dat zou ik wel op prijs stellen. Of een link naar een goede site. De link naar idrive van Cdfreaks, is dat www.idrive.com/friendsofcdfreaks ? En laat je ook even weten wanneer hij er staat ? Grtz Ruud [This message has been edited by Ruud (edited 02 May 2000).] |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| Retired Administrator Join Date: Jul 1999 Location: cyberspace[somewere in holland]
| https://www.idrive.com/friendsofcdfreaks/files/MP3/ inderdaad Ruud daar staat ie happy leeching grtz. R=N |
| | |
| | #5 |
| CD Freaks Member Join Date: Oct 1999
| Getupaaaaaaaah |
| | |
| | #6 |
| MyCE Member Join Date: Jul 1999 Location: WarezTown
| Poltergeist: THEY'RE HERE !!! BOOM BOOM BOOM! Als je em nog niet heb,Ruud, mail me dan maar ff, kheb hem hier uiteraard liggen ! Greetz SX http://kickme.to/wmc |
| | |
| | #7 |
| Senior Moderator Join Date: Mar 2000 Location: Utrèg, The Netherlands
| Ah, de echte liefhebbers! één van mijn favorieten: Flesh is the fever of force and it's the sound without remorse. Blessed is the army of disease, that brings you to your knees. WHHHOOOHAAAA, WHHHOOOHAAAA, WHHHOOOHAAAA... Net zo'n lekker nummer |
| | |
| | #8 |
| CDFreaks Resident Join Date: Jan 2000
| Probeer anders eens Da Tommy Boy - Candyman. Daar zitten ook van die stukjes in. Ik denk dat ze die eerder in de discotheek draaien als Dr Macabre ! Ligt er natuurlijk aan wat voor 'n disco, maar ja. Daar waar ik werk in ieder geval niet. Ik had 'm ook ff eraf gehaald alsmede die doe maar nr 16 ( dat is die waar bij mij alle 4 niet werken )mmmm en die ook niet. Is die soms beveiligd ? of zo Getupaaaa mrDJ |
| | |
| | #9 |
| Die nr 16 van doemaar had je er eeens eerder afgehaald hoor. het ligt aan je decodeer materiaal.....want ik heb nergens last van. maar indien nodig rip het nog een keer op een andere manier. |
| | |
| | #10 |
| He RNG, kun je dat dan zien op idrive ?? Ik heb ze allemaal op mijn andere pc gezet en willen ze ook niet ?? Vreemd. Ik gebruik gewoon Easy CD Creator 4 deluxe en alle andere nummers willen wel. GrtZZ mrDJ |
| | |
| | #11 |
| Ik heb hem ondertussen. Flesh is the Fever is inderdaad ook de moeite waard. Weet een van jullie misschien nog een goede site waar ik nog meer van dat soort nummers op staan ???? Alvast bedankt Grtz Ruud |
| | |
| | #13 |
| <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by mrDJ: He RNG, kun je dat dan zien op idrive ?? Ik heb ze allemaal op mijn andere pc gezet en willen ze ook niet ?? Vreemd. Ik gebruik gewoon Easy CD Creator 4 deluxe en alle andere nummers willen wel. GrtZZ mrDJ<HR></BLOCKQUOTE> Waarom decodeer je m niet met een echte decoderder en niet via nero of ezcd...maar met mp2wav ofzoiets. ---------- Nog meer verzoeknrs qua hardcore? wil best nog meer omzetten...(niet teveel :P) |
| | |
| | #14 |
| En waar zou ik MP2waf of zoiets kunnen vinden ? Getupaaa mrDJ |
| | |
| | #15 |
| Nou ik weet van veel nummers niet hoe dat ze heten. Veel nummers die vaak in Topa gedraaid werden.Een discotheek in de buurt van Eindhoven. Helaas is die er niet mee. Als me iets te binnen schiet, laat ik het wel weten. Gamefreak_cdcopy, die links die er staan werken op het moment van typen niet. Enig idee hoe dat komt ? Grtz Ruud [This message has been edited by Ruud (edited 03 May 2000).] |
| | |
| | #16 |
| <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by mrDJ: En waar zou ik MP2waf of zoiets kunnen vinden ? Getupaaa mrDJ<HR></BLOCKQUOTE> ****zucht******* zoeken misschien ????? nou goed ik zet het wel ff op de i-drive [vanavond!] |
| | |
| | #17 |
| http://www.idrive.com/friendsofcdfreaks/files/Prog/ Daar staat mp32 wave op hoor! 4 files om te dl. 1,5 mb met me kaar. glad to be of service.......... |
| | |
| | #18 |
| ****zucht******* ja da ken je wel zegge zoeken misschien ????? mijn idee nou goed ik zet het wel ff op de i-drive [vanavond!] nou RNG Bedankt hoor, het is ook nog voor de bakker ThanX mrDJ |
| | |
| | #19 |
| Zucht***** ? Alsof het zo erg is ? zoeken misschien ????? Als ik wist waar METEEN Nou goed dan, ik heb het eraf gehaald. En het is gelukt. ****** Zucht ******* dank je Het leek wel met tegenzin RN |
| | |
| | #20 |
| **********zuchtje************** graag gedaan hoor, nou maar hopen dat het werkt (bij jou) |
| | |
| | #21 |
| Yep gelukt ThanX |
| | |