| |||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools |
| | #1 | |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2001 Location: melraaH
| "Operation Flahspoint v1.46" Kan een benodigd DLL-bestand, D3D8.DLL, niet vinden aangezien je hier geen serials mag vragen, geen warez etc etc. heb ik niets gelezen over .dll's. Ik waagh et er dus maar op dat dit door de beugel kan... Met het installeren van v1.46 van Operation Flashpoint kom ik het volgende probleem tegen als ik het spelletje wil starten... Quote:
zo ja, wil deze persoon dan zo vriendelijk zijn het bestand naar mij te sturen en vertellen in welke map het moet komen te staan? thx 4 l0t
__________________ Computer upgrades: €hmm.- Internet connection: €50.- p/m Account by CD-F: "free" Knowledge: Priceless | |
| | |
| | |
| Register to remove me Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #2 |
| CD Freaks Rookie Join Date: Jan 2002 Location: Emmmmm
| Ik heb 'm de d3d8.dll , hij is 1.1 mb zal ik je 'm ff mailen ? ( wat is je e-mail adres? ) Waar je 'm moet plaatsen is denk ik je ?:\windows\system32\*.* dir.
__________________ The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it was. |
| | |
| | #3 |
| mail hem maar naar: totibbs@mail2air.com
__________________ Computer upgrades: €hmm.- Internet connection: €50.- p/m Account by CD-F: "free" Knowledge: Priceless |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| w00t hij doet ut!!! echt zooo relaxt. gewoon directx8.0a van microsoft.nl ge-leeched. en nu ben ik echt zo blij. ik ga direct weer spelen. mzzl ![]() ere aan wie ere toekomt
__________________ Computer upgrades: €hmm.- Internet connection: €50.- p/m Account by CD-F: "free" Knowledge: Priceless |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |