Norton Systemworks
| Dutch: De Woonkamer Discuss, Norton Systemworks at Language Dependant forum; Wie kan mij zeggen hoe ik restanten van Norton Systemworks kan verwijderen.Ik heb deze op mijn computer geinstaleert en ik krijg hem er niet meer af.Mag ik alles wat ik vind in het register verwijderen?Help Help Dank bij voorbaat |
| Wie kan mij zeggen hoe ik restanten van Norton Systemworks kan verwijderen.Ik heb deze op mijn computer geinstaleert en ik krijg hem er niet meer af.Mag ik alles wat ik vind in het register verwijderen?Help Help Dank bij voorbaat |
- Today (MyCE Staff)
| |
| Een goede tool hiervoor vind ik de JV16 Powertools. Je kunt hiermee op twee manieren te werken gaan: zoek of je registry af op foutieve entries (mbv de registry cleaner) of je kunt een bepaald product uitzoeken dat je uit het register wilt verwijderen (mbv de register manager). Het programma werkt op zich vrij simpel, dus ik denk dat je er wel uitkomt. Zou dat niet zo zijn dan hoor ik het wel....!
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot |
| Hartelijk dank ,het is gelukt Dank U |
| Quote:
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot |
There's more to MyCE.com
Listen up, we've got more. Product information on 102,541 products. Our experts have written 521 articles. We've gathered 16,068 news items for you to always keep updated.
Posting Rules