| | #1 |
| New on Forum Join Date: Jun 2000 Location: Netherlands
| met welk proggie kan je een soort lan verbinding maken via het internet en hoe werkt het dan? ip? ofzo thanx |
| | |
| | #2 |
| No longer with us Join Date: Mar 2000 Location: Denver, Colorado (USA)
| Je zit via de kabel en dat wil je als netwerk installeren? Of is het dat je een eigen netwerkje hebt en die in zijn geheel aan internet wilt koppelen via modem, ISDN of kabelmodem? Indien het laatste het geval is adviseer ik je het forum te doorzoeken, er zijn al verschillende keren sugegsties gedaan aangaande dit onderwerp. WinProxy, Midpoint, Sygate zijn zo wat namen die bij me te binnen schieten. De zoekfuntcie is best handig en er niet voor niets Da_Taxman |
| | |
| | #3 |
| New on Forum Join Date: Jul 2000
| Bedoel je dat je het internet als een LAN wil zien en gebruiken? Dan moet je iets met VPN doen van Microsoft. Of je kan ook VNC gebruiken voor het remote beheren en gebruiken van resources. http://www.uk.research.att.com/vnc Dit werkt echt veeel beter en sneller dan alle andere zoals PcAnywhere en Timbuktu enzo... try it en het is GRATIS! massel |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| New on Forum Join Date: Jun 2000 Location: Netherlands
| he bedankt ik weet nu genoeg voor een lanverbinding via internet is maar 56k want die focking kabel ligt nog niet in dat dorp van ons en isdn is een huislijk probleempje dus thanx mr wizard |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |