muli-pc adsl modem aktie gratis bij xs4all

Dutch: De Woonkamer Discuss, muli-pc adsl modem aktie gratis bij xs4all at Language Dependant forum; Hallo mensen, Ik vraag even om jullie mening: ik heb me 7 dec. jongstleden opgegeven bij xs4all voor een basis abonnement. (breedband) Omdat xs4all stunt met een gratis adsl modem (een gewone ethernet modem en een multi-pc modem) heb ik uiteraard gekozen voor een multi-pc modem. Wat schept mijn verbazing

1. Old Posted:
    • # 1
    default_avatar
    81632 (CD Freaks Member)
    • Find More Posts by 81632
    Hallo mensen,

Ik vraag even om jullie mening: ik heb me 7 dec. jongstleden opgegeven bij xs4all voor een basis abonnement. (breedband) Omdat xs4all stunt met een gratis adsl modem (een gewone ethernet modem en een multi-pc modem) heb ik uiteraard gekozen voor een multi-pc modem. Wat schept mijn verbazing toen ik het paket thuis via de postbode in ontvanst had genomen en de inhoud bekeek van het pakket: er zat dus een gewone modem in...... Hierop heb ik de KPN moeten bellen want de order stuurt XS4ALL door naar de KPN .... Toen ik aangaf en heb aangegeven bij mijn aanmelding dat ik een muli-pc modem wenste binnen te krijgen werd mij verteld dat me dit 30 euro extra kostte!!! Hoezo? Ze zeiden dat dit het verschil was van deze 2 modems.... Ze werden toch alletwee gratis geleverd? Er staat duidelijk op hun site dat een gewone of een multi-pc modem 0,- euro extra kostte zie hier de link:

http://www.xs4all.nl/adsl/4voor1.php

Ik begrijp er dan ook niks meer van en wil dit verschil ook niet betalen omdat mij dan verkeerde dingen worden voorgeschoteld of ik word belazerd door de KPN zonder dat XS4ALL hiervan weet.... Wat is jullie mening hierin? Heb ik gelijk of zie ik het bekende addertje niet onder het gras? En moet ik aktie ondernemen?

Alvast bedankt voor jullie reakties!
    default_avatar
    Today (MyCE Staff)
  2. Old Posted:
    • # 2
    Dunedain's Avatar
    Dunedain (MyCE Resident)
    • Find More Posts by Dunedain
    Hai,

Ik heb het gelezen en idd je zou het multi pc modem er gratis bij moeten krijgen. Behalve als je een USB versie hebt!!! Wat ze al zeiden je moet wel de €74,95 betalen maar dat zijn de aansluitkosten. Naar mijn mening zou je gewoon het multi pc modem moeten krijgen voor €0,- . Ik zou even actie ondernemen en XS4All hiervan op de hoogte brengen dan wel je klacht daar neerleggen.

mzzl Dunedaïn

www.compugear.nl

Asus M2N-SLi Deluxe

AMD Athlon 64 X2 dual core 6000+
    Maxtor 500 GB HD intern en WD 500 GB ext
    4096 MB Kingston DDRII Ram 800 MHz
    Ati Radeon 5770 1 GB
    NEC AD7173 DL Brander met Labelflash technology
    Plextor DVDR PX820SA
    Windows 7 Pro
    XS4ALL Fritz!box 7170
    XS4ALL start met bellen

3. Old Posted:
    • # 3
    Mr. Belvedere's Avatar
    Mr. Belvedere (MyCE Resident)
    • Find More Posts by Mr. Belvedere
    Quote:
    Ik begrijp er dan ook niks meer van en wil dit verschil ook niet betalen omdat mij dan verkeerde dingen worden voorgeschoteld of ik word belazerd door de KPN zonder dat XS4ALL hiervan weet.... Wat is jullie mening hierin?
    Ik heb het flauwe vermoeden dat KPN je gewoon het verkeerde pakket opgestuurd heeft. Even bellen met XS4ALL lijkt me voldoende. Iets bij KPN gedaan krijgen kan jaren duren is mijn ervaring.

There are plenty of free operating systems you probably have never heard about.

Got an old WiFi router and usb disk doing nothing? Make your own anonymous filesharing system!
  4. Old Posted:
    • # 4
    default_avatar
    81632 (CD Freaks Member)
    • Find More Posts by 81632
    Ok even een reaktie van mijn kant.... Heb vandaag mijn mail doorgenomen want ik vond dat ik eerst XS4ALL in moest lichten die hebben waarschijnlijk de order geplaatst bij de KPN voor mijn "normale" Multi-pc ADSL modem en zeker niet de duurdere usb modem.... Inmiddels heb ik een reaktie gekregen maar moest nog even mijn loginname terugmailen alvorens ze met mijn klacht aan de gang gaan... Dit heb ik inmiddels gedaan en hoop dat ze spoedig reageren want "meneer" KPN schrijft dus wel weer die extra 30 euro van mijn bankrekening en zie dat maar weer terug te krijgen. Ik denk dat XS4ALL hiervan niets weet en dat de KPN hier een slaatje uit wil slaan bij de nietsvermoedende klanten maar mij pakken ze niet. Morgen bel ik gewoon ook nog eens naar de KPN voor hun reaktie alleen krijg ik weer zo'n tuttebel die weer van niets weet en alleen maar checklijsten af kan werken zo ook de heren die ik voor de telefoon kan gaan krijgen....

Dit wordt vervolgd en zal me hier sterk voor maken! Ik denk echt dat XS4ALL hier niets aan kan doen en dat de KPN de kluit belazerd ik zie dit XS4ALL niet express doen namelijk!!!

See you later,

Greetings from here,

H.

Hello guest,
To benefit from all extra features you need to log in or sign up.

Search this Thread

New Posts

People who found this also searched for

• adsl gratis pc
  • adsl modem kpn windows 7
  • adsl modem windows 7
  • adsl modem xs4all
  • adsl multi pc modem kpn
  • aktie met pc
  • basis modem voor 1 pc
  • belazerd door kpn
  • bellen via windows xp met ingebouwde modem
  • e-mail rules xs4all
  • gratis multi pc modem kpn
  • gratis multi–pc modem
  • gratis notebook bij adsl
  • kpn adsl modem windows 7
  • kpn adsl windows 7
  • modem aktie
  • modem xs4all
  • muli pc modem
  • verschil xs4all kpn
  • xs4all adsl multi pc modem
  • xs4all gratis homepage?
  • xs4all http code
  • xs4all kpn adsl modem
  • xs4all modem actie
  • xs4all notebook actie
All times are GMT +2. The time now is 01:13.