Old 21-06-2000   #1
Retired Administrator

Dee-ehn's Avatar

Je zou bijna gek worden van al die problemen van me he? Nouja, deze is wel heel erg raar. Ik heb vanmorgen ff mijn harde schijf geformatteerd enz enz. Goed, dat allemaal gedaan en het liep wel ok. Toen ik ff de computer had afgezet en weer had opgestart deed mijn toetsenbord het niet meer, toen ik in Windows kwam bleek ook de muis het niet meer te doen :-(((. Goed, ik dan maar alles controleren, nix te vinden. Ik heb ondertussentijd alles van mijn computer afgehaald wat maar kan... het enige wat er nog op zit is de cpu, het geheugen en de videokaart.... En nog steeds reageert het toetsenbord niet, ik kom zelfs niet de bios in.
rare bijkomstigheden:
-als ik het toetsenbord niet in steek krijg ik geen error van "keyboard not found, press F1 to continue"
-als ik de computer aanzet doen de ledjes van het ttb het wel, echter na een tijdje doen ze het niet meer; wil ik ze opnieuw inschakelen dan gaan ze vaak heel erg langzaam branden of knipperen o.i.d.
-sluit ik een ander toetsenbord aan dan doet dit helemaal nix, zelfs de ledjes ervan doen het niet (beide toetsenborden zijn 100% ok)...

Ik verwacht dat mijn moederbord naar de klote is, iemand nog een ander idee? Euh ik heb trouwens alle kabels en verbindingen e.d. gecontroleerd, daar zit zeker geen probleem in!

Greeeeeeetzzzzz ;(
Dee-ehn is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2000   #2
CD Freaks Member

wees maar gerust dat je ps2 interface op het moederbord naar de haaien is...ik zou zeggen probeer eens met een typmachine?
mrlova is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2000   #3
CD Freaks Junior Member

heb ik ooit ook gehad, maar bij was het probleem gewoon dat er een pinnetje afgebroken was in de stekker van het toetsenbord zelf.

Gewoon te bruut geweest en te dikwijls m'n pc verbouwd denk ik...
Solitaire is offline   Reply With Quote
Old 21-06-2000   #4
Retired Administrator

Dee-ehn's Avatar

Ik verwacht helaas helaas ook heel erg dat mijn PS2 aansluitingen naar de haaien zijn, de pinnetjes van de muis of het ttb zijn zekers niet vies ofzo en ze zitten er goed in, ook omdraaien heb ik geprobeerd (kapotter maken kan toch niet...) maar ook dat helpt niet.

Ik heb zonet de winkel waar ik dat bord heb gekocht ff gebeld, die dachten ook dat het aan het bord lag, dus ga ik zo maar ff kijken of ik een nieuwe kan krijgen (is pas 3 maanden oud dus dat mag niet zo'n probleem zijn...)

Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzz
Old 22-06-2000   #5
MyCE Member

Zeker weten, MB defect !!!!!!!!!!!
Jan Bouten is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2000   #6
New on Forum

Je hebt zeker weer op de centen gelet en weer goedkope rommel gekocht!
Geef wat meer uit en koop een ASUS.
ASUS mobo in je pc heden, dan problemen die behoren tot het verleden!
(nou Windows en GeForce nog, dan eindelijk gelukkig!!!!)

Pino
Pinoske is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2000   #7
Retired Administrator

Dee-ehn's Avatar

Euh Pinoske, dat is fout. Ik heb geen geld gespaart aangezien ik ook een goed bord heb gekocht (Gigabyte). Toen ik dat trouwens kocht had Asus nog geen Athlon bord op de markt! En euhhhh ik heb allang weer een nieuwe bord :-).

Trouwens Asus is ook niet alles, mijn pa heeft een Asus bord en dat heeft ook wat problemen (en dat had mijn Asus PI bord toendertijd ook eens....)

Maar hij doet het weer dussuhhhhh

Greeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzz
Reply

Thread Tools

Posting Rules