Ik zoek een Link progie
| Dutch: De Woonkamer Discuss, Ik zoek een Link progie at Language Dependant forum; Hallo, ik heb twee pc's. Eén waarmee ik op internet ga en een andere voor alle andere zaken. Deze twee pc's zijn verbonden met een kabel via de com poorten. Via deze kabel kan ik bestanden van de ene pc naar de andere sturen. Nu doe ik dat met norton |
| Hallo, ik heb twee pc's. Eén waarmee ik op internet ga en een andere voor alle andere zaken. Deze twee pc's zijn verbonden met een kabel via de com poorten. Via deze kabel kan ik bestanden van de ene pc naar de andere sturen. Nu doe ik dat met norton commander 4. Ik zou graag eens weten of daar al nieuwere programma's voor zijn, die volledig onder windows draaien. Norton draait nl. nog altijd in een dosscherm. |
- Today (MyCE Staff)
| |
| deel gewoon je harde schijf op beide PCs zoals ik doe Wie gaat er nu in je PC hacken? wat hebben ze eraan bij een gewone mens niets da is het die hackers zijn toch enkel uit op bedrijven en HD delen is volgens mij misschien het snelste en makkelijkste |
| volgens mij " laplink " staat ergens op een TW http://www.laplink.com/ http://www.micra.com.au/LAPLINK_CABLES.htm en die kabel hebben we ooit ook zelf gemaakt maar ik weet niet meer waar ik hem gelaten heb. iemand anders hier kan jou misschien wel de gegevens verstrekken. [This message has been edited by Portje (edited 02 May 2000).] |
| waarom niet gewoon een utp netwerk met 2 netwerk kaarten, zo duur zijn die dingen nou ook weer niet f100,- voor 2 maximaal..... en trouwens om op de vraag te antwoorden waarom er dan proggies zijn zoals sub7 of bo enzo... dat is alleen maar om aan te duiden hoe onveilig het windowze systeem is.. dat is alles, en het is totaal niet voor hacken bedoeld al denken die gare pupers soms als ze een ip nummer in icq zien dat je dan meteen kunt hacken!!!!! [This message has been edited by drcrash (edited 03 May 2000).] |
There's more to MyCE.com
Listen up, we've got more. Product information on 107,830 products. Our experts have written 540 articles. We've gathered 16,487 news items for you to always keep updated.
Posting Rules