| | #1 |
| New on Forum Join Date: Feb 2000
| Nou dan moet je er wel ff Fl. 2327.50 voor neer tellen. Das toch ook niet normaal meer ? bij psxshop.nl durven ze dat er voor te vragen... Erg hoor.. |
| | |
| | |
| Register to remove me Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #2 |
| CD Freaks Member Join Date: Jan 2000 Location: new ork, amerika ofzo
| Er was eens een... Advertisements forum? |
| | |
| | #3 |
| Retired Admin Join Date: Aug 1999
| =kop gevallen of wa, in Belgie kan je die bestellen/kopen voor 12000/14000 BEF of 655/765NLG Heb ik geluk |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| No longer with us
| Volgens mij is dit geen advertentie maar een opmerking! Greetz, Maarten cds_nl@gmx.net |
|
| | #5 |
| CDFreaks Resident Join Date: Jan 2000
| Dat is waar cds_nl <<<, en volgens mij heeft die Keesie zich toch wel flink verekend hoor , maar ja dat ga ik er zowiezo niet voor uitgeven, vooral niet zolang je er nog geen backups op kunt spelen, maar dat zal bij "de jongens" wel niet erg lang gaan duren voordat ze dat weer voor de bakker hebben. Misschien dan word het een beetje interesant, maar dat zien we dan wel weer, want wie weet hoelang dat nog gaat duren? En dat misschien alleen omdat hij er een DVDtje op wil kijken. Nou, en zeg ik dat je beter een dvdripje of een vcd kan kopen ( bijna alle dealers in Nederland en omstreken leven je die wel ) en dat op je pc of psx1 of op je cdi speler kijkt !! Maar ja, da's mijn mening. GrtZZ mrDJ http://welcome.to/psxhome |
| | |
| | #6 |
| CDFreaks Resident Join Date: Mar 2000 Location: Holland
| WAT Heb je ?? |
| | |
| | #7 |
| Is inderdaad gewoon een opmerking geen add ik zou het niet eens durven vragen is toch gewoon niet normaal wat die kerel er voor durft te vragen misschien en dat terwijl de prijs door Sony nog niet eens vrij gegeven is verrekend heb ik me niet staat echt op die site hoor... greedz.. |
| | |
| | #8 |
| CD Freaks Rookie Join Date: Feb 2000
| een psx 2 voor maar 14000 fr in belgie mottel ???? die ben ik nog ni tegengekomen zenne :'( |
| | |
| | #9 |
| CD Freaks Member Join Date: Feb 2000
| bartjuh, moet je beter uit je dopen kijken ehhehe :-) Hey vanavond weer wat iso's door de kabel rammen? Laten we lekker doorraggen ehhhe * raggen = uppen..ehhe (voor de snikkels onder ons :-à) ------------------ When the Slingblade come, better be gone |
| | |
| | #10 |
| Het stond geloof ik dit weekend in de krant, ofwel was het deze week. |
| | |
| | #11 |
| Voor degene die er in geeintereseerd zijn de PSX2 kost 39,800.00 Japan Yen en dit is de officieele prijs.. omgerekend is dat ongeveer 794 Gulden ik vraag me werkelijk waar af waar die gasten die prijs van bijna 2400 dan vandaan halen.. |
| | |
| | #12 |
| Dit komt ongeveer overeen met de prijs die ik zei |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |