Old 21-06-2000   #1
CD Freaks Junior Member

Hoe werk je met SubSeven Gold 2.1 ?
Wat is een PORT ?
Wat is een SERVER ?
Wat is een UIN ?
N@er is offline  
Old 21-06-2000   #2
CD Freaks Junior Member

*Een UIN is het nummer van iemands icaq.
*Een POORT is een poort die open komt te staan als iemand de trojan heeft gerund. Bij sub7 is dat meestal 23747 ozo iets.
*En een server mot je zelf ff uitzoeken.

Greetz Kees
Crew-4-You is offline  
Old 21-06-2000   #3
CD Freaks Junior Member

Wat is ICAQ ?
N@er is offline  
Old 21-06-2000   #4
No longer with us

Da_Taxman's Avatar

Subseven is een programma waarmee je toegnag kunt krijgen tot andermans systeem geloof ik (maar heb geen idee hoe het werkt). Volgens mij niet helemaal legaal omdat je je ongeoorloofd toegang verschaft tot andermans privé eigendom.

Persoonlijk vind ik het erg lame als mensen dit proberen. Sinds ik op de kabel zit zie ik regelmatig mensen een SubSeven Port Probe uitvoeren. Zodra ik een IP adres meerdere keren tegenkom in mijn lijst doe ik daar zeker wat mee....aan jullie fantasie wat..

Dat ik eigenlijk serieus inga op deze vragen die me erg dom en niet serieus overkomen, maar iedereen verdient het voordeel van de twijfel.

Een webserver is een bekend voorbeeld van een server. Een spil in een netwerk waar meerdere systemen mee verbonden zijn en hun gegevens vandaan kunnen halen of naartoe kunnen sturen.

Een Poort is niets anders dan een soort deur naar een PC of server. Iedere poort heeft een nummer. Verschillende programma's werken met standaard poorten. Http (webbrowsing) zit op poort 80, ftp (uploaden en downloaden van bestanden) zit standaard op poort 21 en Https (voor beveiligde transacties via internet browser) zit geloof ik op poort 443.

UIN = Unique Identity Number (Uniek identiteits nummer). Dit wordt onder andere gebruikt bij ICQ, het wel bekende programma om met elkaar te communiceren en te zien of bepaalde mensen uit je contactlijst online zijn.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoord en kom alsjeblieft niet met meer van dit soort vragen waarvan je binnen 2 minuten zoeken via www.altavista.com of www.ilse.nl het antwoord ook kunt vinden.

Da_Taxman

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 21 June 2000).]
Da_Taxman is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules