| | #1 |
| Senior Moderator Join Date: Mar 2000 Location: Utrèg, The Netherlands
| Geregeld krijg ik een melding van Atguard dat die iemand heeft geblocked. Nu is mijn vraag: kan ik diegene ook op een of andere manier terugpakken, al is het alleen maar om duidelijk te mkane dat die van mijn pc af moet blijven... GR33TS, G@M3FR3@K |
| | |
| | |
| Register to remove me Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #2 |
| MyCE Resident Join Date: Jul 1999 Location: 192.168.0.1
| Als 'ie windows zou hebben en geen firewall kan je het met Winnuke proberen... |
| | |
| | #3 |
| Retired Administrator Join Date: Jul 1999 Location: cyberspace[somewere in holland]
| Haal eeerst maar eens een goede scanner in huis.....kan je zien welke poorten die open heeft staan......... want als je winnuke ofzo gaat gebruiken zonder datje weet welke poorten hij open heeft staan......kun je nuken tot je een ons weegt maar hij voelt er niets van. je beter een herhaalde ping aanvraag doen...dan ping je hem dood. |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| OK, ik zal eens wat neuzen op het web. Als iemand toevallig de url's heeft wil die ze dan even posten. Scheelt mij weer zoekwerk... Alvast bedankt |
| | |
| | #5 |
| CD Freaks Rookie Join Date: Jun 2000
| check www.uha1.com staan heel wat progjes op die je zoekt. Weer je trouwens wel zeker dat gewoon iemand is die jou moet hebben. Laatst nadat Napster had gebruikt werd ik door een stuk of 5 servers de hele tijd gepingt..... |
| | |
| | #6 |
| CDFreaks Resident Join Date: Feb 2000 Location: Borg space
| |
| | |
| | #7 |
| Thank you. Oh nee moet Nederlands he RNG Bedankt jogens. Enne Mike48speed; het is de hele tijd 1 ip nummer (van xxx.xxx.x.170 --> xxx.xxx.x.175). |
| | |
| | #8 |
| CD Freaks Member Join Date: May 2000
| xxx.xxx.x.170 --> xxx.xxx.x.175 Weet je zeker dat het niet een IP van je provider is? Check even van welke provider de IP afkomstig is. Zou stom zijn om je provider aan te pakken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |