| | #1 |
| CD Freaks Rookie Join Date: Jan 2000
| Kan iemand mij misschien vertellen hoe dat moet ? Dank! |
| | |
| | #2 |
| MyCE Resident Join Date: Aug 1999 Location: Afganistan
| Ik denk dat ie Macromedia Flash sites bedoelt ?! Sorry ik zou het niet zo gauw weten Er zijn wel site ripper programmas maar of ze nou Flash sites ook kan rippen weet ik niet. ------------------ BaDtObONE |
| | |
| | #3 |
| CD Freaks Rookie Join Date: Jan 2000
| Ik bedoel inderdaad Macro. Flashsites... Het zit zo, ik ben momenteel zelf wat aan het prutsen met flash en wil graag weten hoe die geavanceerde sites in elkaar zitten.Hopelijk kan iemand anders me helpen? Of in ieder geval een mooie site aanprijzen waar ik heen kan surfen ? In ieder geval bedankt! |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| MyCE Junior Member Join Date: Mar 2000 Location: Barcelona
| wat wil je eigenlijk flashen.Als dit een DVD-rom betreft,kijk dan eens op www.dvdpiracy.com. succes |
| | |
| | #5 |
| MyCE Resident Join Date: Aug 1999 Location: Afganistan
| Download de trial version van Macromedia Flash 4.0 als je de crack nodig hebt email maar badtobone@hotmail.com De beste manier is zelf een beetje gaan proberen en de online help lezen. Er zit wel mooie voorbeeldjes in ook. Ik ben er ook zelf mee bezig ik vind Flash helemaal toppie. ------------------ BaDtObONE |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |