Old 29-05-2000   #1
CD Freaks Rookie

Ik heb laatst iets stoms gedaan: bij het verwijderen van een map heb ik per ongeluk de hele map waarin er ook andere software in staan verwijderd. Ik heb het niet naar de prullenbak gegooid maar SHIFT DELETE gedaan.
Weet iemand hoe ik dit weer ongedaan moet maken? THNX
CrazySexyCool is offline   Reply With Quote
Old 29-05-2000   #2
Senior Moderator

G@M3FR3@K's Avatar

Dat kan niet. Shift-Delete slaat de prullenbak over en verwijderd meteen alles.

Maar wat ben je allemaal kwijt aan software, misschien kan ik en de Freakers je helpen.

Embedded Images

View/download images and remove advertisements by registering now! (it's easy, free and takes less than a minute)

You must be registered in order view images in this forum.
GR33TS, G@M3FR3@K
Embedded Images

View/download images and remove advertisements by registering now! (it's easy, free and takes less than a minute)

You must be registered in order view images in this forum.
G@M3FR3@K is offline   Reply With Quote
Old 29-05-2000   #3
CD Freaks Rookie

Thanx Gamefreak, ik heb ook in jouw gastenboek geschreven.
maar ik zoek een heleboel (te veel om hier op te noemen)o.a. Burning software (met crack), goede html-editors of web-builders,adobe photoshop, enz. enz.
CrazySexyCool is offline   Reply With Quote
Old 29-05-2000   #4
CDFreaks Resident

Location: I live in the Netherlands, it is a small country in Europa. What..?? don't u know where Europa is?? O shit.. you're from Mars, sorry, Europa is on the Earth. But i must say where i live here isn't it? I am sorry but i reach the maximal characters :(
Er bestond vroeger in het DOS tijdperk toch iets als undelete misschien dat het tegenwoordig ook nog werkt (mits er niets is overheen geschreven)

The MAzTER
The MAzTER is offline   Reply With Quote
Old 29-05-2000   #5
CD Freaks Junior Member

als er nog niks overheen is geschreven kun je alle files wel terug krijgen met Norton Utillities. en dan UnErase.... als het al erg lang geleden is gebeurt zijn er waarschijnlijk andere dingen over de gedelete files heengeschreven, dan krijg je het NOOIT meer terug, wat je ook probeerd.
ikkecds is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules