| | #1 |
| CD Freaks Junior Member Join Date: Apr 2001 Location: Flevoland
| Hey iedereen!!! ik had weer eens een vraagje, ik ben zelf erg veel bezig met het schrijven van gedichten.. en nu vroeg ik mij af, zijn er hier anderen die dit ook doen? Zo ja, welke onderwerpen gebruiken jullie hiervoor en zouden jullie me misschien eens iets kunnen toesturen? (fxje@seductive.com) hier zijn 2 gedichtjes van mezelf...: Regen… Zachtjes stroomt de regen weg langs mijn huid, Door mijn kleding heen… Maar ik vind dit niet erg, Door gedachtes die in me op komen Gedachtes over dat je me ineens zou kunnen omarmen, Me warm zou kunnen houden En me kon toefluisteren dat je er bent… Zo dicht bij…. Daar sta ik dan in de regen.. Drijfnat tot op de huid Te dagdromen En kom langzaam tot me en voel de kou En denk… waar ben je nou? Ik sta daar nog steeds… Doorweekt en trillend van de kou Mijn haren kleven tegen mij gezicht aan… Maar niks kan mij bereiken Geen schreeuw en geen zonneschijn.. Slechts de gedachtes aan jou bereiken me En ik voel me gelukkig Ik ga op de grond zitten, mijn handen op me knieën En staar in de verte En denk… waar ben je nou… Verborgene Traüme Irgendwo, weit weg von hier Liegt das Land meiner Traüme Dort liegen sie verborgen Beschützt von tausenden von kleinen Engelchen Süße Träume Die liegen dort Aber auch Träume von Verwirrung Über die Probleme des Lebens Über meine Gefühle die verrückt spielen Träume über Freunde Auch von dir. Manchmal wird das Land, Wo meine Träume verborgen sind Zerstört, oder betreten Dann finden andere meine Träume heraus Zum Glück Werden sie nicht oft betreten Aber wenn das passiert Dann nur durch Personen Die ich mag, oder liebe Dat waren ze dan :-) Doegie XxX Hanne
__________________ Erinnerungen sind das einzige Paradies aus dem wir nicht vertrieben werden können |
| | |
| | #2 |
| Retired Admin Join Date: Aug 1999
| men vriendin doet dit namelijk ook, zij heeft er 100'n van deze, omtrent het thema liefde/dood/sex
__________________ |<-=In this business, Respect is not an easy thing to earn from someone, especially from me. Once I see the fear that I demand, I'll think about dishing out some respect. =->| - Visit us @ IRC #cdfreaks - ![]() |
| | |
| | #3 |
| CD Freaks Member Join Date: May 2000
| tnx, kan ik ooit wel weer eens voor school gebruiken als ze daarom vragen |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| ik heb er zelf ook velen geshreven de thema's die ik meestal heb zijn: dromen/verwarring/donkerheid/vampiers/vriendschap/liefde XXX Hanne
__________________ Erinnerungen sind das einzige Paradies aus dem wir nicht vertrieben werden können |
| | |
| | #5 |
| ik zal ze 't is vragen of ik ze ff mag hebben, dan kunnen we misschien gedichten uitwisselen ![]()
__________________ |<-=In this business, Respect is not an easy thing to earn from someone, especially from me. Once I see the fear that I demand, I'll think about dishing out some respect. =->| - Visit us @ IRC #cdfreaks - ![]() |
| | |
| | #6 |
| No longer with us Join Date: Mar 2000 Location: Denver, Colorado (USA)
| Ik schrijf ze over het algemeen in het Engels, omdat ik dat een vele mooiere taal vind dan het Nederlands, zeker qua gevoelens. De gedichten die ik schrijf zijn persoonlijk en betreffen de persoon voor wie (en aan wie) ze geschreven zijn, dus die ga ik hier niet posten, maar het schijnt dat ze erg mooi gevonden worden |
| | |
| | #7 |
| Retired Admin Join Date: Feb 2000 Location: Arnhem
| Dichten kan ik alleen als ik emotioneel ben, anders worden het meer rijmpjes..(wat rijmt er op rood? oh ja, dood, dat soort gevolgen enzo)
__________________ What does destiny mean, Faith? And the only true meaning of faith, is death; And the only faith that excists is death. Therefore maybe it's death that brought us al together... |
| | |
| | #8 |
| volgens mij zit het in ieder mens dat dichtensoms komt het in mij op, en dan zegt mij iets pak pen en papier en schrijft dat op, en dat gebeurt dan ook meestal
| | |
| | #9 |
| Problem Child Join Date: Apr 2000 Location: @ home
| Ja op school moesten we een gedichtenbundel maken. Nou het werd niet veel, ik had van die krommen zinnen zoals: School Wat heb je er aan Je kunt er staan Je kunt het ook in de fik steken Of wiet plantjes kweken Tsja hier red je het ook niet mee :P |
| | |
| | #10 |
| MyCE Resident Join Date: Aug 1999
| mooi + wiet Voor darkkiss: Regen is echt goed!! Voor RMX: nee, voor jou is in deze sector geen carriere weggelegd. No further comment. |
| | |
| | #11 |
| CDFreaks Resident Join Date: Apr 2000
| In moeilijke tijden en bij groot verdriet. Dan ben jij degene die het aan me ziet. Eén enkele lach te weinig of een innerlijke kreet. Net alsof je het sneller dan ik weet. Je bent een luisterend oor voor me in die tijden. Een steunende schouder die al snel komt aanrijden. Je bent enorm veel voor me gaan betekenen. Het is zalig om te weten dat ik op je kan rekenen. Echt waar bedankt voor de schouder waar ik soms op leun. Bedankt voor alle steun. |
| | |
| | #12 |
| ''snik, snik ''
| | |
| | #13 |
| CDFreaks Resident Join Date: Jun 2000 Location: nederland
| moet je mischien is in de top 10 kijken daar staan er ook meestal wel een paar daarvan schreef ik ze vroeger weleens over
__________________ allemaal gaan we een keertje dood dus geef nog een feestje al sta je rood.ga op vakantie stel nog een daad want voor je het weet ben je er geweest.gifs en animaties the wrestling game |
| | |
| | #14 | |
| Quote:
XxX Hanne
__________________ Erinnerungen sind das einzige Paradies aus dem wir nicht vertrieben werden können | |
| | |
| | #15 | |
| CDFreaks Resident Join Date: Oct 1999
| Quote:
komt die helemaal van jezelf ?
__________________ There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't | |
| | |
| | #16 |
| daar staat iedereen van te kijken eh ?? ja helemaal van mezelf en niet gelijk de meeste een gekopierd gedicht nah |
| | |
| | #17 |
| ik vind het een erg mooi gedicht carlo vaesen
| | |
| | #18 |
| wetende in je achterhoofd dat ik de zinloze toppic heb gekregen van 2000 & 2001 tssss |
| | |
| | #19 |
| zinloze toppic 2000/2001? hmsz... zal het is gaan lezen die topic dan weet ik tenminste waar het over gaat XxX hanne
| | |
| | #20 |
| Official CD Freaks Girl Join Date: Mar 2001 Location: Flevopolder
| Hey Hanne. Mooie gedichtjes weer hoor. Ben ook niet anders van je gewend ![]() Neem je die van de regen morgen nog mee naar school??? Kan Heijne zeggen wat ie ervan vind ![]() Nou, cu morgen. Liefs Mootje |
| | |
| | #21 |
| No longer with us Join Date: Mar 2000 Location: Denver, Colorado (USA)
| Mootje is ook weer terug van vakantie |
| | |
| | #22 |
| Mootje is niet echt op vakantie geweest. Werd dinsdag ziek ![]() En dus zat ik thuis. En kon niet achter internet, pa z'n comp deed het niet. Grrrrr. Maar ja, ik ben er weer, dus ik zal ff de schade inhalen ![]() Liefs Mootje |
| | |
| | #23 | |
| Quote:
tot morgen!!! :-) XxX Hanne
__________________ Erinnerungen sind das einzige Paradies aus dem wir nicht vertrieben werden können | |
| | |
| | #24 | |
| Quote:
![]() We zullen het wel zien. Ik ga off. Zie je morgen. Doeg allemaal! Liefs Mootje | |
| | |
| | #25 |
| Retired Administrator Join Date: Feb 2000 Location: On my chair
| Euh tja ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik persoonlijk helemaal niet van gedichten hou... alhoewel ik eens met Xian een hele avond heb lopen dichten.. zoiets als Oh oh oh wat is de lucht toch blauw Morgen is hij vast weer grauw Dat vinden wij niet fijn Dat doet ons hardje pijn Dan zien we geen meiden met weinig kleren En moeten we maar op cyberbabes teren ![]() euh net ff verzonnen btw
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Nederlandse dropship leveranciers ( gratis ) Linux: be root || Windows: reboot |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |