Old 03-04-2006   #1
New on Forum

Dvd speelt niet op gewone dvd-speler

Als ik een DVD heb gekopieerd en ontdaan van de CSS beveiliging en regio vrij heb gemaakt. Dan doet de gekopieerde dvd het wel op mijn laptop maar kan de gewone dvd-speler (Hiteker HE-1500Z) bij de tv in de woonkamer hem niet lezen.

Heeft iemand een id hoe dit kan?

ik heb in mijn asus laptop de dvd-brander zitten: Matshita 8x/+R/DL van het type: UJ-840D

Ik gebruik de DVD+R van PHILIPS
Nowy is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2006   #2
Retired Administrator

Dee-ehn's Avatar

Re: Dvd speelt niet op gewone dvd-speler

Welkom aan boord van ons schone forum

Ergens heb ik het vermoeden dat je DVD speler deze DVDR schijf niet echt goed kan lezen. Heb je wellicht nog meer van die Philips schijven gebrand? Het zou me niet verbazen als ze allemaal niet werken.

Indien dat het geval is... dan kun je uitkijken naar een nieuwe firmware voor je brander, andere media of op een andere snelheid branden. Helaas zijn Matshita (= Panasonic) drives niet echt de beste branders. Ik denk dat je door het kopen van goede schijven (liefst geproduceerd door Tayo Yuden) het beste af bent, met deze drive althans...
Dee-ehn is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2006   #3
New on Forum

Ik alleen nog maar 2x een philips dvd+R geprobeert. Helaas kan ik maar in 1 snelheid branden en dat is 8X (maximaal dus). Daarom ga ik ff naar andere firmware zoek zodat ik een lagere snelheid kan kiezen.
Nowy is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2006   #4
New on Forum

Re: Dvd speelt niet op laptop!?

ik heb een gekopieerde cd, ik steek hem in de laptop, maar speelt niet af!!! Je ziet de seconden wel wegtikken maar geen beeld en geluid...
originele dvd's spelen hier wel op af..
hoe komt dit? moet ik mss een ander programma downloaden ofzo??
jenuz is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2007   #5
CD Freaks Junior Member

medium Sony of Tayo Yuden gebruiken en lage snelheid kiezen . Als het nog niet lukt , ga naar http://www.ripit4me.org/download.html en download RipIt4Me en volg de instructies . Het zal je lukken en het is gratis .
fanaudi is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2008   #6
New on Forum

Dvd speelt niet op gewone dvd-speler

Beste,

Ik kopieer al enkele jaren dvds, meestal met mijn oude pc en dan ging alles goed, maar nu de laatste tijd met mijn nieuwe laptop, nu zag ik gisteren dat na 25 minuten de dvd in mijn dvdspeler altijd vast komt te zitten en niet verder speelt...
Toch op mijn laptop speelt hij volledig af...
wat is dit en wat kan k hier aan doen?

Bedankt
GorgeousGeorge is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules