| |||||||
|
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools |
| | #1 |
| MyCE Resident Join Date: Mar 2000
| Ik weet het, er zijn in het verleden al enkele topics geplaatst over dit item, maar vermits technologie niet stilstaat, wil ik toch up-to-date blijven over volgende onderwerpen: 1. Is het nu al mogelijk om bvb. een film uit de videotheek rechtstreeks op DVD te kopiëren? 2. Welke DVD-Ram kan je dan best kopen 3. Welke software heb je nodig? Ik bedoel dus wel rechtstreeks kopiëren, en niet coderen naar Divx of iets anders!! Grtz |
| | |
| | |
| Register to remove me Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #2 |
| CD Freaks Rookie Join Date: Mar 2000
| Op een DVD ram kun je toch alleen maar aan 1 kant enkel branden? Als je een volle DVD hebt heb je 4 dvd ram's nodig. |
| | |
| | #3 |
| No longer with us Join Date: Mar 2000 Location: Denver, Colorado (USA)
| Voor opnemen van DVD's zijn er twee standaarden. DVD RAM en nog een (DVD ROM?) DVD RAM speler is goedkoper dan die andere (de dure is meer dan ƒ 10k) Daarbij is het zo dat recordable DVD bijna net zo duur is als het origineel, nog niet echt de moeite dus. |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| New on Forum Join Date: Apr 2000
| Momenteel is nog geen enkele vorm van DVD-R of DVD-RAM compatibel met DVD-VIDEO (=de huidige dvd home-playerstandaard). Tegen het eind v/h jaar zou Philips op de proppen komen met een toestel dat dit wel is. D'r hangt wel een aardig prijskaartje aan: +/- fl 5.000!! 't Is bovendien standalone, dus niet voor in de pc... |
| | |
| | #5 |
| MyCE Resident Join Date: Mar 2000
| Tnx Stevie, voor de informatie nog ff wachten dus en maar DivXen zeker. Is er trouwens de mogelijkheid om DivX terug naar DVD te zetten, of te splitten zodat je een film kan spelen op een Tokai? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |