clonecd error: "writing to cd failed, meduim error: write error - loss of streaming
| Dutch: De Woonkamer Discuss, clonecd error: "writing to cd failed, meduim error: write error - loss of streaming at Language Dependant forum; Deze foutmelding krijg ik dus bij het schrijven van een cd met clonecd 2.1.0.4 (met de "oude" 2.0.4.2 ook al) HELP HELP |
| Deze foutmelding krijg ik dus bij het schrijven van een cd met clonecd 2.1.0.4 (met de "oude" 2.0.4.2 ook al) HELP HELP |
- Today (MyCE Staff)
| |
| Had ik ook met m'n philips 404k, je moet dan de brander als enige aan je ide-kabel hangen (dus geen cd-rom als de second ide slave, maar als first ide slave, naast je hd dus). Say ThanX to The MAzTER! <<O ja dit is een hardware probleem en geen software probleem>> |
| Bedankt, maar dit was ik vergeten te melden: Ik gebruik clonecd al vanaf de eerste uitgave en heb er dus al heel veel mee gecopierd, maar deze foutmelding krijg ik slechts bij enkele cd's (bv twilight 30B) Kan het dan nog steeds aan de hardware liggen zoals boven beschreven door the mazter????? |
WIN your own LG N2B1 NAS with 2TB of Storage!*
To win, tell us why you want to win and
tell ,or show us (graphic, video, etc.) why you think Life's Good with LG NAS.
*US only Not registered yet? Register now!
Posting Rules