| | #1 |
| New on Forum Join Date: Mar 2002
| Cd-Rom start niet met lezen van cd's Ik heb een zwaar irritant probleem! Ik draai Windows XP, dat ging allemaal goed, maar sinds een tijdje krijg ik geen toegang meer tot de cd's die ik in mijn speler doe (Plex 40x). Windows blijft zeggen dat ik er een cd in moet doen, maar die zit er in en het maakt niet uit hoeveel andere ik probeer. De speler geeft geen kick! Als ik opnieuw opstart met de cd erin, dan doet hij het wel, maar als ik dan een andere cd wil, dan meestal weer niet. Ik snap er niks van! Meer mensen hebben dit, maar ik kan nergens een fix vinden. Ik hoop dat hier iemand iets weet |
| | |
| | |
| Register to remove me Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #2 |
| CD Freaks Senior Member Join Date: Feb 2002 Location: home
| heb je de cd's wel afgesloten? |
| | |
| | #3 |
| ja daar ligt het niet aan. het is met elke cd niet alleen met gebrande. |
| | |
| | |
| Always the best offers Join Date: Today Location: Myce HQ
| |
| | #4 |
| MyCE Resident Join Date: Jun 2001 Location: in your mind.
| Probeer eens op te starten met een bootable cd. Dus even zonder windows te gebruiken. Of gebruik even MS-DOS of een Windows 98 bootflop. Wordt de cdrom speler hierin goed herkend en doen je cd's het nu , dan weet je in ieder geval dat het hoogstwaarschijnlijk NIET aan de cd speler ligt.
__________________ "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic. When things start getting weird, it's pitchfork o'clock." Do you have too much money? Give bitcoins to 1AdobZQNvfyZuDEbderRfT46KQEKkaW5dE |
| | |
| | #5 |
| MyCE Resident Join Date: Dec 2001
| Heb jij toevallig packetwriting software geinstalleerd? |
| | |
| | #7 |
| MyCE Resident Join Date: Dec 2001
| Best even naar Roxio support pages dan,.....WinOnCd 5 pleurt je registry vol entries waarvan 50% achterbijft na een uninstall....aangezien Roxio gekend is voor het creeren van conflicten met andere software,en zeker software van Ahead,verbaasd het me niets dat je problemen hebt.....Tussen haakjes:WinOnCD heeft DirectCd als onderdeel van de suite=Packetwriting software.... |
| | |
| | #8 |
| tering, ik denk dat een reinstall dan makkelijker is. WinONCD5 suport is er alleen in het mofrikaans. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | |
| |