Bin Laden Lookalike in elkaar gemept!
| Dutch: De Woonkamer Discuss, Bin Laden Lookalike in elkaar gemept! at Language Dependant forum; Quote: |
| Quote:
Kortom: niet verkleden als Bin Laden!
__________________ "You think I'm funny? Funny how? Funny like a clown? I amuse you? I make you laugh? I'm here to fucking amuse you?" - Goodfellas |
- Today (MyCE Staff)
| |
| Nieuw Zeeland .. zeker mensen die nogal grote armen hebben , niet helemaal in orde zijn in de bovenkamer en beetje veel tattoos ( lekker stereotiep bezig ! )Doet me denken aan Southpark's episode waar Cartman zich verkleedde als Hitler.
__________________ I might be evil... but I might also give strange answers, because i want you to research for the rest of the answer by using the combined power of those trillions of nerve cells inside your head. If Windows Vista is the answer, how stupid must have been the question? |
| Die afl. is super cartman als hitler(halloween special). maar zie er de aanstoot niet in maar het is wel heel dom om je nu als bin laden teverkleden met een feest. |
| Echt waar ik ben zo benieuwd met Carnaval....... Wie is Bush en wie Bin Laden? Het zullen er wel een stuk of 50 worden denk ik zo. Als ik me vanaf vandaag nu eens niet meer scheer................. |
There's more to MyCE.com
Listen up, we've got more. Product information on 102,541 products. Our experts have written 521 articles. We've gathered 16,068 news items for you to always keep updated.
Posting Rules