Beste antivirus ...???
| Dutch: De Woonkamer Discuss, Beste antivirus ...??? at Language Dependant forum; Hoi, Welke antivirus is de beste " Norton of Mc Affee " ??? Graag advies aub ..!!! ALvast bedankt |
| Hoi, Welke antivirus is de beste " Norton of Mc Affee " ??? Graag advies aub ..!!! ALvast bedankt |
- Today (MyCE Staff)
| |
| Beide zijn goed, maar mijn persoonlijke ervaring is dat Norton beter is. McAfee heeft in het verleden nogal voor problemen gezorgd (softwareconflicten enzo). Norton update zich hier automatisch op het moment dat ik mijn PC reset en verbinding maak met internet. McAfee is geloof ik wel vaker gebruikt in het bedrijfsleven...ik zie tenminste hier altijd McAfee opstarten als ik op mijn werk ben. |
| Wat je zelf wilt idd ik hou het bijvoorbeeld op mcafee
__________________ Click here to learn how to make your own virtual server system for free I might give strange answers, because i want you to research for the rest of the answer by using the combined power of those trillions of nerve cells inside your head. 09F911029D74E35BD84156C5635688C0. |
| ik heb toevallig net voor school een advies moeten schrijven voor de beste virusscanner. er waren 5 mogelijkheden: Norton McAfee Norman Sophos F-Prot na testen e.d. kwamen we met het advies om Norman te nemen. Die waren (volgens onze test) het snelste met updates tegen nieuwe virussen enz. Doe er je voordeel mee......
__________________ www.Murphy23x.nl |
| Beste is F-Secure 5.31,combineert F-Prot en Kaspersky engines+ een heuristics scanner..... Norton vreet 55mb ram en kan geen bad scripts tegenhouden... Macafee's eigen site heeft 2 dagen platgelegen door het Sircam virus.... |
| ligt er ook aan welk besturings systeem je hebt ik heb hier win2k draaien en problemen gehad met mcafee 5 en 6 en onder win98 met mcafee 4 geen dus als je ze van internet af kan halen zou ik ze alle 2 proberen en zelf bepalen wat je de beste vindt
__________________ madjoker.nl |
| Zelf werk ik met het hele paket van Norton 2002 en heb er geen problemen mee. Quote:
|
| Vind ik ook....de meeste zoals Norton halen hun voordeel uit het feit dat ze hier of daar bundled bij een nieuwe computer zitten,wat hen direct bekend maakt bij jan-met-de-pet,maar er is bij hen,net zoals bij elke grote multinational,meer aandacht voor de verkoopsstrategie,dan voor de kwaliteit van het produkt zelf..... |
| ik heb norton en ik heb er nooit geen problemen mee gehad
__________________ allemaal gaan we een keertje dood dus geef nog een feestje al sta je rood.ga op vakantie stel nog een daad want voor je het weet ben je er geweest.gifs en animaties the wrestling game |
| Zoveel te beter,kerel! ![]() Ik heb het ook gebruikt(ooit.... )Scripts van websites uit mijn favorieten folder,waar Norton nooit op reageerde,worden nu gewoon gepakt door F-Secure... Vroeger wist ik niet dat ze daar op die sites waren,nu wel.... |
| Quote:
__________________ There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't |
| Sjonge jonge, dacht ik toch dat hier mensen kwamen met verstand van hard- en software.......... Noemt er niemand AVP van kaspersky. En laat dat nou net de beste zijn. Groeten.
__________________ -= It takes wisdom.....to be confused =- |
| Quote:
B.V.D. DN en voor de mensen die het willen weten: ik gebruik geen virusscanner...
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot |
| Ik heb ook geen virusscan. Gewoon die leipe mails niet openen met jenniferlopeznude.jpg.vbs van iemand die je niet kent ![]() En als er naaktfoto's van haar zijn heb ik wel een andere plek om die te bekijken
__________________ Jack Herrer, Nothern Light, Zero, Skunk, Mellow Yellow, Pepe, White Widow, NLX, Katana, Red Haze, Honolulu Haze, Mexican Haze, TurboSkunk, Maroc-6 |
| Quote:
Kaspersky's virusscan engine is ook een onderdeel van F-Secure.... |
| Quote:
Zonder virusscanner en hetzelfde downloaden wat ik nu doe is gelijk aan russische roulette. En dat avp een onderdeel van f-secure (roadworker) is...... dat wist ik niet. Zo zie je maar: ALWEER wat geleerd hier. Tot slot, nog even op dat kwade daglicht terugkomen (nu is het toch al goeddeels off-topic), als ik er zo over dacht zou ik hier niet al vanaf augustus 1999 (ja ja AUGUSTUS 1999) ronddwalen. Dus voordat je je weer eens op je pik getrapt voelt..... effe verder kijken.
| Quote:
Ik lange tenen? Valt wel mee, ben maar een klein ventje. Als het persoonlijke ervaringen zijn, zet dat dan ff erbij. Er is een groot verschil tussen feit en mening he.. Quote:
Achut.... ![]() Quote:
Good for you! Quote:
Er zijn wel meer mensen die hier al sinds 99 rondlopen maar dat zegt nix. Ook die mensen kunnen zich misdragen of wat dan ook. Registratiedatum zegt nix over je status.. Hoe dan ook, ik wil geen ruzie en hier niet veel woorden vuil aan maken. Het enige wat ik ff wil zeggen, is dat het duidelijk uitleggen waarom je iets zegt (dus het onderbouwen van een bewering) nooit kwaad kan en zelfs in veel gevallen wenselijk is. En dat is niet vreemd..
__________________ Every answer is just a question away... My other hobby is photography. Come take a look at what I do! Help us fighting cancer! Hardware tools: Prime95, Sandra, MemtestX86, MBM, DFT CD/DVD: Smartripper, DVD Decrypter, DVD Shrink, ForceAspi Check your CPU wattage online! Linux: be root || Windows: reboot |
| Ik wist wel dat scholieren in de nadagen van hun pubertijd altijd een weerwoord geven....... Nou ja, zand erover.
There's more to MyCE.com
Listen up, we've got more. Product information on 107,830 products. Our experts have written 540 articles. We've gathered 16,487 news items for you to always keep updated.
Posting Rules